OmgevingsWeb
  New Posts New Posts RSS Feed - cementdekvloer te dun
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

cementdekvloer te dun

Post Reply Post Reply
Author
zlatan497 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zlatan497 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: cementdekvloer te dun
    Posted: 25 Janauri 2009 at 12:19

Hallo,

2 maanden gelden hebben ze bij ons de cementdekvloer gelegd boven op de vloerverwarming. Aan de zijkanten is het kapot gegaan. Dus zijn we overal gaan kijken waar het zwak was en hebben dat er uit gehaalt, en nieuwe in gedaan. Er zitten ook veel scheuren in de dekvloer. De opbouw van de vloer is: kanaalplaat dan isolatienoppenmat van van 5 cm en 4 cm dekvloer. Als je op de vloer loopt dan klinkt het heel hol. we zitten er nu aan te denken om de dekvloer eruit teslopen, want de we zijn bang dat alles kapot gaat. En als we er tegels plaatsen dat de tegels gaan scheuren.

Weet iemand wat we het beste kunnen doen? of gaat dat wel goed met zo'n dun laag dekvloer. We kunnen de dekvloer niet vehoogen omdat de kozijn hoogte nu al bijna 2,3m vloerafwerking.

Edited by zlatan497
Back to Top
Sponsored Links

Back to Top
Leon View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Janauri 2009 at 11:36
Volgens mij kun je het beste contact opnemen met de aannemer (of de vloerlegger o.i.d.). Zoiets zou volgens mij via de garantie geregeld moeten kunnen worden. Ik weet alleen niet hoe men er mee omgaat dat je zelf reparaties hebt uitgevoerd, dit kan wel eens in je nadeel werken.
Back to Top
zlatan497 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zlatan497 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 at 22:30

Ik zit er aan te denken om egaline er overheen te doen. of heeft dat geen zin? gaat de vloer dan weer scheuren?

Back to Top
Leon View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2009 at 12:10

Het ligt eraan wat de reden van die scheuren is. Contact opnemen met de uitvoerende partij lijkt me vooralsnog de beste stap.

Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.03
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.047 seconds.
OmgevingsWeb