OmgevingsWeb
  New Posts New Posts RSS Feed - Bouwvergunning aanbouw
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Bouwvergunning aanbouw

Post Reply Post Reply
Author
bouwvergunning View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bouwvergunning Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Bouwvergunning aanbouw
    Posted: 21 Juli 2005 at 07:27

Hoi, ik ben Ted en ik heb de volgende vraag:

Wij willen een  houten aanbouw laten uitvoeren aan de bestaande badkamer op de 1e verdieping achter het huis met geen uitzicht naar de buren, de aanbouw is ongeveer 1 mtr diep,1.5 a 2 mtr breed en 1.90 hoog. De huidige ingang blijft gehandhaafd. Wij hebben achter de badkamer nu oorspronkelijk een "plat" van 1 mtr breed waarop je normaal gesproken over kan lopen, als je de badkamer raam open doet , kun je vanuit het raam er op klimmen en dat willen we nu benutten door dat stuk erbij te betrekken. Hebben wij voor die aanbouw een bouwvergunning nodig?

Gaarne mij berichten.

Bedankt.

teddemans@hotmail.com  

Edited by woonhelp
Back to Top
Sponsored Links

Back to Top
Ton View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ton Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2005 at 07:28
In dat geval plaats je een extra bouwlaag op een bestaand bouwwerk. Daarvoor heb je een reguliere bouwvergunning nodig. (bouwwwerk raakt de grond niet).
Back to Top
Noblesse View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Noblesse Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2005 at 20:29
Klopt volledig.

Reguliere bouwvergunning is van toepassing.

www.bouwadviesnoblesse.nl

met vriendelijke groet,

Jos Noblesse
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.03
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.063 seconds.
OmgevingsWeb