OmgevingsWeb
  New Posts New Posts RSS Feed - Asielzoekers naast koopwoning
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Asielzoekers naast koopwoning

Post Reply Post Reply
Author
Pascal View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pascal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Asielzoekers naast koopwoning
    Posted: 21 Juli 2005 at 07:45

Hallo,

Ik heb een vraag maar ik weet niet waar ik terecht kan met deze vraag.

Wij wonen in een klein dorpje in overijssel,en wij zijn in het bezit van een koopwoning.

Nu wil de gemeente in het huis rechts naast ons asielzoekers plaatsen,ik wil eigenlijk graag weten of wij hier iets aan kunnen doen,omdat links naast ons ook al buitenlanders wonen zijn wij bang dat onze woning in prijs zal zakken

Ook zijn we bang dat wij dan onze woning niet kunnen verkopen,omdat dit een klein dorpje betreft.

Laat ik even vooropstellen dat wij niets egen deze mensen hebben,maar wij zijn het er niet mee eens om ze naast een koopwoning te huisvesten.

Wie kan er ons iets informatie over geven

Met Vriendelijke Groeten

Pascal 

Back to Top
Sponsored Links

Back to Top
Henk View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2005 at 07:45

Indien de woning gewoon gebruikt gaat worden als wonen (woonfunctie), dus geen opvangcentrum e.d., dan kun je er niets tegen doen. Wanneer de woning gebruikt gaat worden als opvangcentrum dan kan dit in strijd zijn met het bestemmingsplan waar je wel bezwaar tegen kunt maken.

Een woonhuis mag bewoond worden, de buren hebben niets te vertellen wie er komt te wonen.

Back to Top
Pascal View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pascal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2005 at 07:46

Henk bedankt voor je reactie

Ik had al een vermoeden,afwachten dus

Back to Top
index View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote index Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Janauri 2010 at 11:39
Dit lijkt mij juist een verrijking nietwaar?!
Back to Top
BastiaanKetting View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BastiaanKetting Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Janauri 2010 at 13:46
Originally posted by index index wrote:

Dit lijkt mij juist een verrijking nietwaar?!

inderdaad niet waar.LOL

Edited by BastiaanKetting - 14 Janauri 2010 at 13:51
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.03
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.078 seconds.
OmgevingsWeb