OmgevingsWeb
  New Posts New Posts RSS Feed - Gespoten plafond
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Gespoten plafond

Post Reply Post Reply
Author
Vincent View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vincent Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Gespoten plafond
    Posted: 14 Janauri 2010 at 17:17
Hoi,

Tegen een gespoten plafond is een koof / stukje verlaagd plafond aangebracht. Nu wil ik dat in zelfde structuur brengen als het gespoten plafond.

Hoe kan ik dat het beste doen? Ik heb iets gehoord dat er speciale spuitbuizen zijn, maar die kan ik niet vinden in de bouwmarkt.
Back to Top
Sponsored Links

Back to Top
paulus View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote paulus Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Janauri 2010 at 17:49
Back to Top
Nick View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nick Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Janauri 2010 at 09:52
Dat doe het zelf spack in spuitbuis is haast niet te doen om dat aan te brengen. Iets zachter of harder drukken krijg je al structuurverschil. Ook de afstand tot aan plafond maakt verschil.
Dus ik zou het echt niet doen.
Misschien kun je toch beter helemaal glad latexen.
Of je zou eerst van dat structuur behang kunnen aanbrengen wat lijkt op de korrel van spuitwerk, en dat vervolgens schilderen.

Maar die spuitbussen, begin daar niet aan! Je moet ook alles afplakken want het is echt een zooi.
Back to Top
TJG View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TJG Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2010 at 15:14
Zelf zou ik op zoek gaan naar een verfroller met een vergelijkbare structuur?
Resultaat zal hoe dan ook nooit hetzelfde worden als het spuitwerk van je plafond.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.03
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.109 seconds.
OmgevingsWeb