OmgevingsWeb
  New Posts New Posts RSS Feed - Isolatie zolderdak
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Isolatie zolderdak

Post Reply Post Reply
Author
Mart2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mart2 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Isolatie zolderdak
    Posted: 15 November 2010 at 19:55
Beste forumgebruikers,

Ik heb een oud huis en de isolatie van het dak is niet al te best. Ik ben daarom ook van plan mijn zolder opnieuw te isoleren. Ik dacht eraan om te werken met de isolatieplaten van 
Fastfixx, omdat dit een al afgewerkt systeem is. Het lijkt me ook snel om te plaatsen. Voor ik ga beginnen, vroeg ik me af of er anderen op dit forum ervaring hebben met dit type isolatie?  Alvast bedankt. 

Mart 

Back to Top
Sponsored Links

Back to Top
xxy View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xxy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2010 at 08:42

Is je huis voorzien van gordingen of sporen? Ligt daarop je oude isolatie? Of bedoel je dat de oude isolatie tegen het dakbeschot, dus aan de binnenkant is aangebracht? In het laatste geval is het geen probleem de isolatie te verwijderen en het type isolatie toe te passen wat je aangeeft. Die isolatie is dan gelijk voor de binnenkant afgewerkt. Je moet dan wel langs de randen een afwerking(aftimmering) aanbrengen. Je kunt ook steenwol of glaswol aanbrengen en bij een sporenkap, deze aan de onderkant panlatten aanbrengen en gipsplaten er tegenaan. De gipsplaten kunnen worden gespackt.

Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.03
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.094 seconds.
OmgevingsWeb