OmgevingsWeb
  New Posts New Posts RSS Feed - Verstopte beer- of syphonput onder tegelvloer
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Verstopte beer- of syphonput onder tegelvloer

Post Reply Post Reply
Author
Gast View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Verstopte beer- of syphonput onder tegelvloer
    Posted: 18 November 2010 at 10:18
Ik zit met verstopping in de badkamer op de begane grond. De afvoer komt mogelijk uit op een beer- of een syphonput onder de tegelvloer in de hal, vanwaar een overloop naar de riolering gaat. Het gaat om een boerderijwoning gebouwd omstreeks 1920. Ik heb begrepen dat de vorige bewoners deze put elke 2 of 3 jaar lieten leeghalen. Degene die ik heb ingeschakeld om de verstopping op te lossen stelt voor om de tegelvloer open te breken en alles rechtstreeks op het riool aan te sluiten. Afijn, breekwerk en nieuw tegelvloertje is natuurlijk wel een dure oplossing, dus ik vroeg me af of er ook andere opties zijn om dit probleem voor de lange duur te verhelpen, zonder te gaan breken. Als die er niet zijn, waar moet dan op gelet worden? Moet er nog voorkomen worden dat er bij zware regenval water terugstroomt in de badkamer (vlak voor de voordeur komt er ook een regenwater-afvoer bij)? Hoe doe je dat op een goede manier? 
Back to Top
Sponsored Links

Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.03
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.125 seconds.
OmgevingsWeb