OmgevingsWeb
  New Posts New Posts RSS Feed - Mijn buurman mag hogere schutting bouwen
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Mijn buurman mag hogere schutting bouwen

Post Reply Post Reply
Author
Hielke View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hielke Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Mijn buurman mag hogere schutting bouwen
    Posted: 16 December 2014 at 12:06
Onze buren (hun woning is een hoekwoning) hebben een groenstrook gekocht die grenst aan onze oprit. De buren hebben vergunning gekregen om daar een erfscheiding van 2 meter hoog te plaatsen wat inmiddels gebeurd is. Deze erfschijding staat pal naast onze oprit en nagenoeg tegen de rijbaan -op 50 cm na- . Deze erfscheiding staat dus voor onze voorgevelrooilijn. Ik voel me erg benadeeld wat uitzicht en gevaar bij het afrijden van de oprit betreft. De gemeente heeft mij verteld dat ik daar slechts mocht bouwen tot 1 meter hoogte ivm mijn voorgevelrooilijn. Hoe is het nu mogelijk dat onze buren op 10 cm verder wel een schutting mogen bouwen van ruim twee meter hoog? Volgens mij had de gemeente richtlijnen moeten opstellen om dergelijke situaties te voorkomen.
Back to Top
Sponsored Links

Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Quick Reply
Name:

NoFollow is applied to all links from this forum
 Enable BBcodes
Security Code:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Refresh Image