OmgevingsWeb
  New Posts New Posts RSS Feed - Afwijkvergunning:vraagt pachter of eigenaar aan?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Afwijkvergunning:vraagt pachter of eigenaar aan?

Post Reply Post Reply
Author
Adriaan2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Adriaan2 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Afwijkvergunning:vraagt pachter of eigenaar aan?
    Posted: 27 Oktober 2016 at 16:42
Wie vraagt een omgevingsvergunning met afwijking aan? (geen kruimel maar een projectbesluit, dus uitgebreide procedure & goede ruimtelijke onderbouwing).
De eigenaar, de pachter of kunnen ze het allebei doen?
Merk opdat er nog geen pachter is. De bedoeling is dat die vervolgens gevonden gaat worden en dan een reguliere omgevingsvergunningsaanvraag zal doen voor diens bouwplannen.
Back to Top
Sponsored Links

Back to Top
C. Lakerveld View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote C. Lakerveld Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2016 at 12:43
Ik denk dat je jouw vraag misschien een beetje moet aanvullen.

Wat ik ervan begrijp, is dat de bestemming moet worden omgezet en dat er nu nog geen pachter is. Voor het projectbesluit lijkt mij dus dat de eigenaar de aanvraag doet. Voor de verdere bouwplanen in navolging van de bestemmingswijziging, zou een pachter dat m.i. ook moeten kunnen doen. Een huurder mag immers ook een aanvraag doen, mits hij toestemming heeft van de eigenaar. Waar dit uit blijkt kan op verschillende manieren blijken.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.03
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.063 seconds.
OmgevingsWeb