OmgevingsWeb
  New Posts New Posts RSS Feed - overkaping achter eerder geplaatse aanbouw
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

overkaping achter eerder geplaatse aanbouw

Post Reply Post Reply
Author
Piet1969 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Piet1969 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: overkaping achter eerder geplaatse aanbouw
    Posted: 14 Mei 2019 at 09:19
Mijn buren hebben eerder een aanbouw aan de woning geplaatst in de volle breedte van de achtergevel. Afmeting 530 breed en diep 280 cm.
Nu hebben ze aan de aanbouw een overkapping gezet die dus direct aansluit op de eerdere aanbouw de deur van de aanbouw komt nu rechtstreeks onder de overkapping uit
De geplaatsen overkapping is 530 cm breed en 300 cm diep, deze is aan de kant van mijn perceel dicht getimmerd tot 3 meter hoogte de overkapping heeft nu dus 2 muren een tegen de perceelgrens en 1 van de eerdere aanbouw.

Mijn vraag is nu; de gemeente beweerd dat dit vergunningsvrij is.
toch ben ik van mening dat ze niet verder mogen bouwen dan 4 meter daar gaan ze nu dus ruim overheen want dit is nu gezamenlijk 580 cm.

Hoe zit het in deze situatie met het begrip: Is het gebruik van het nieuwe bouwwerk ondergeschikt aan het gebruik van de woning? Ja of nee gezien het feit dat de overkapping direct begint aan de achterdeur
Back to Top
Sponsored Links

Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.03
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.031 seconds.
OmgevingsWeb