OmgevingsWeb
  New Posts New Posts RSS Feed - behang
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

behang

Post Reply Post Reply
Author
ina View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ina Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: behang
    Posted: 06 September 2006 at 22:07

Ik heb een vraag m.b.t de lengte van rollen behang. Tegenwoordig schijnt het nodig te zijn dat in huizen de  muren ± 2.65 meter hoog zijn. Ik heb deze week in zo'n nieuwbouwhuis behangen en er kunnen slechts 3 banen behang uit één rol, wat natuurlijk tot gevolg heeft dat er enorm veel verlies is. Het is misschien een goede tip om er voor te gaan zorgen dat een rol behang i.p.v. 10,05 meter in de toekomst 11,50 meter wordt. Ik weet niet waar ik daarmee zou moeten beginnen, maar wie weet.

Back to Top
Sponsored Links

Back to Top
Spiegeltje View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Spiegeltje Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2009 at 13:38
Waar mensen zich al niet druk om maken....

Maar ja, je zou de fabrikant mischien kunnen bellen? Of kunnen informeren bij het bedrijf waar je je behang koopt, wie weet vinden die het wel een gat in de markt. Of ze houden deze lengte expres om meer te kunnen verkopen. Tot die tijd zullen ze het wel op 10,05 meter voor al die bestaande woningen waarvan de muren geen 2,65 meter zijn?

Wat je ook kunt doen is de overgebleven stukken gebruiken voor de muren boven en onder de muuropeningen? Anders gewoon de wanden verven. Persoonlijk vind ik dat een heel stuk mooier.

Tongue

Back to Top
Sharon View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sharon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2009 at 15:19

Een nieuw product: vloeibaar behang. Zie http://www.wallco.nl/

Makkelijk aan te brengen en isolerend.
Back to Top
ben View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ben Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Janauri 2010 at 14:21
vloeibaar behang is niet vergelijkbaar met behang, maar ze zijn mooi, ik heb een folder va Belaket gezien,
Back to Top
Zijde Lijn View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Zijde Lijn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2010 at 02:44

Vloeibaar  behang zijde lijn is niet alleen een unieke gelegenheid om individuele ontwerpen van uw appartementen te creëren, maar is ook geschikt voor commerciële structuren .
vloeibare wandbekleding is vervaardigd uit natuurlijke vezels zoals zijde, cellulose, katoen, minerale additieven, gekleurde kwarts en andere decoratieve additieven op basis van natuurlijke bindmiddel.
vloeibaar behang worden geleverd in zakken en klaar voor gebruik! alleen water toevoegen en u kan starten .
het materiaal heeft veel potentie en kan op grote schaal worden gebruikt in absoluut onverwachte en ongewone decoratie stijlen dankzij een breed assortiment aan kleuren.een klassieke witte kleur en wat strenge grijstinten zal leiden tot een zakelijke sfeer in het kantoor.delicate en lichtere kleuren zijn zeer ideaal voor kleinere ruimtes.het is heel interessant om te experimenteren met kleuren en eventuele tekeningen.

vloeibaar  behang zijde lijn voldoen aan de normen van brandveiligheid en is een milieuvriendelijk product.

geef je interieur deze  unieke schoonheid en stijl met vloeibaar behang zijde lijn!

Hoogachtend en met vriendelijke groet , Jeffrey Provost en Marina Lebedko
Team vloeibare behangen Zijde Lijn.

De Palmen Grift 583
3901 NP Veenendaal
www.vloeibarebehang.com

Contact

Ons kantoor adres

Zijde Lijn
De Palmen Grift 583
3901 NP Veenendaal

Persoonlijk contact
Wij zijn telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 18.00
Zondag zijn wij gesloten!

Nederland : 06-24267449
Belgie:         0032-473115571

email: jeffrey_marina@vloeibarebehang.com

Openingstijden Webwinkel

Onze webwinkel is 24 uur per dag online!
Bestelformulier

ZAKELIJKE  INFORMATIE

KvK nummer:       30284868
BTW nummer:      822175824B01

http://www.vloeibarebehang.com

Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.03
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.078 seconds.
OmgevingsWeb