OmgevingsWeb
  New Posts New Posts RSS Feed - Toilet afvoer
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Toilet afvoer

Post Reply Post Reply
Author
marty View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote marty Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Toilet afvoer
    Posted: 24 September 2008 at 14:07
ik ben van plan op een hangend toilet te maken, echter heb ik erachter niet veel ruimte. Nu zijn er spoelsystemen die slechts 9 cm zijn. Maar hoe zit dat dan met de afvoer naar het riool. Welke alternatieve zijn er dan de standaard ronde buizen?
kan ik dus van rond naar een platte vierkant (haaks) en vervolgens weer naar rond (weer haaks)?
 _________
/
|   _____  <--- standaard in
|  |
|  |  <-platter max 9 cm
|  |______
|          <--- standaard uit (oid)
\_________

In en uit dus standaard, maar platter in het midden
Back to Top
Sponsored Links

Back to Top
Hilgert View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hilgert Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2008 at 13:05
De afvoer naar het riool zou ik aan de onderzijde nemen van Geberit bijvoorbeeld. En dan de afvoerleiding in de vloer verleggen naar zo dicht mogelijk tegen de bestaande muur.
Back to Top
Loodje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Loodje Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2009 at 12:53
Je afvoer in de kruipruimte naar achteren brengen. Dan strak tegen de achterwand omhoog met buis rond 90mm deze past direct op de aansluitbocht van het ruimte besparende inbouwreservoir van Geberit...
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.03
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.063 seconds.
OmgevingsWeb